Kundetilfredshed ligger stabilt på skinnerne
Lørdag 10. maj 2025 kl: 13:42
Af: RedaktionenKundetilfredsheden ligger på et stabilt højt niveau. Det fremhæver DSB i sin kvartalsrapport for årets første tre måneder. Det skyldes ifølge DSB blandt andet den stigende kundepunktlighed, det store fokus på et godt beredskab ved store hændelser, bedre håndtering af sporarbejder samt arbejdet for at skabe trygge og attraktive stationer
Ved udgangen af 2024 lå kundetilfredsheden på 7,8, mens den i årets første kvartal har ligget på 7,9.
Kundernes tilfredshed med togpersonalet er også høj. I 2024 lå den på gennemsnitlig 8,7 på en skala fra 0-10. Andelen af kunder, der giver de højeste karakterer på 9 og 10 er 62 procent.
DSB's kvartalsrapport for januar kvartal 2025 kan hentes her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Politiet i Syd- og Sønderjylland har beslaglagt en bus
- Transportministeriet har prioriteret sin indsats under Danmarks EU-formandskab
- Fortroligt notat om lufthavn er blevet lækket
- Fredag 20. juni 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- I maj var der 86.300 fuldtidsledige
- Ledigheden i maj var uændret i forhold til april
- Tjek din forsikring, inden du begynder at køre ø-taxi
- App har solgt to millioner billetter på Fyn
- Stort flertal i Aarhus Byråd fordeler 100 millioner kroner
- 11 kommunale projektet får støtte til frivilligbusser i landdistrikterne
- Nye busløsninger får støtte på samlet 20 millioner kroner
- Fredag 13. juni 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |