Kundetilfredshed ligger stabilt på skinnerne
Lørdag 10. maj 2025 kl: 13:42
Af: RedaktionenKundetilfredsheden ligger på et stabilt højt niveau. Det fremhæver DSB i sin kvartalsrapport for årets første tre måneder. Det skyldes ifølge DSB blandt andet den stigende kundepunktlighed, det store fokus på et godt beredskab ved store hændelser, bedre håndtering af sporarbejder samt arbejdet for at skabe trygge og attraktive stationer
Ved udgangen af 2024 lå kundetilfredsheden på 7,8, mens den i årets første kvartal har ligget på 7,9.
Kundernes tilfredshed med togpersonalet er også høj. I 2024 lå den på gennemsnitlig 8,7 på en skala fra 0-10. Andelen af kunder, der giver de højeste karakterer på 9 og 10 er 62 procent.
DSB's kvartalsrapport for januar kvartal 2025 kan hentes her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Fredag 9. maj 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Flere bruger digitale billetløsninger
- Kundetilfredshed ligger stabilt på skinnerne
- Investeringer fortsætter ad det rigtige spor
- Januar-kampagne solgte mange orange togbilletter
- Overskud på 225 millioner kroner kørte hjem på skinner
- Bilister i skoven blev taget i politikontrol
- Togoperatør vinder pris for social ansvarlighed
- Ambassadør klipper snoren til ny Tyrkiet-rute fra lufthavn tæt på Aarhus
- 10 ekstra batteritog skal styrke den kollektive trafik i Region Sjælland
- Bekendtgørelse om kvalifikationskrav til visse chauffører i vejtransport er ændret
- Lufthavn på Djursland forhandler med en ny international investor
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |