Klik venligst



Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp   •   Transportjob
Forsiden
      

Tip-kærren har truck-beslag

Onsdag 3. juni 2020 kl: 12:07
Af: Redaktionen

Tip-kærren har truck-beslag

HH Multi ApS i Herfølge syd for Køge har koblet en ny tre-akslet Kel-Berg tipkærre med truckbeslag forrest til sin vognpark

Den nye tre-akslede og luftaffjedrede tip-kærre, der er leveret med alu-fælge, er bygget op over et chassis med længdevanger opsvejset i I-profil og med stærke tværvanger og forstærkninger - samt cyklistværn i begge sider.


Trækkrogen er justerbar i højden i fire trin á 50 millimeter.


Kassen er opbygget med tophængte sider fremstillet i 40 mm alu-profiler. Siderne er også forsynet med bundhængsler, så de kan klappes ned. Bagklappen er to-delt - øverste del er fremstillet i 40 mm alu-profiler, mens nederste del fremstillet i 6 mm stål og virker som asfaltskuffe ved åbning.
Fronten er fremstillet i 3 mm stål med to udvendig rundstænger som trin, samt to indvendige U-profiler som trin.


Bund og sider er isoleret, så kærren også kan bruges til asfalt kørsel.


Forenden er forsynet med pallegaffelhuller, mens der i venstre side er monteret en værktøjskasse.


Kærren er leveret med tre ni-tons aksler med tromlebremser med hæve-/sænkeventil i venstre side. Der er monteret lift på første og tredie aksel. Kærren er leveret med en rød rullepresenning monteret på 80 mm aluminiumsrør.


Den nye tipkærre er leveret af Anders Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.






Klik venligst

© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Glædelig jul og godt nytår
- Knap halvdelen overtrådte reglerne
- Transportvirksomhed i Herning har sat en krog i elektriske transporter
- Transportvirksomhed i Kolding har fået sit eget navn
- Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst