STATISTIK:

(Illustration: Danmarks Statistik)
Såvel passager- som godstrafikken gennem danske havne var stort set uændret i 2024 i forhold til 2023. Det fremgår af den. Nyeste statistik fra Danmarks Statistik over aktiviteterne i landets havne
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- - Det vil styrke Sveriges samlede konkurrenceevne og robusthed
- - Øresundsregionens transportrelationer trænger til en overhaling
- Aktiviteten i danske havne steg kun svagt i 2024
- Færre krydstogtskibe havde flere passagerer med
- Lov baner vej for tunnel i Aarhus - og et stykke vej på Lolland
- Tirsdag morgen tog Kalundborg imod en ny el-færge
- Færgepassagererne til og fra Bornholm bliver stadig mere tilfredse - andre færgeruter når knap så højt
- Rederi har sunget sin Kattegat-sang for sidste gang
- 430 meter kaj i Aarhus bliver gjort færdig
- Maritim sikkerhed skal være en global prioritet
- As Maritime Security Threats Grow More Complex, Enhanced Coordination, Stronger Maritime Governance are Essential
- Svensk kapitalfond vil sælge rederi-koncern
Skriv din kommentar:
Aktiviteten i danske havne steg kun svagt i 2024
Onsdag 4. juni 2025 kl: 13:51
Af: Redaktionen
(Illustration: Danmarks Statistik)
Såvel passager- som godstrafikken gennem danske havne var stort set uændret i 2024 i forhold til 2023. Det fremgår af den. Nyeste statistik fra Danmarks Statistik over aktiviteterne i landets havne
I alt gik 41,1 millioner passagerer gennem de 77 danske færgehavne i 2024, hvilket var en stigning på 0,2 procent i forhold ti låret før, mens godsmængderne i de 114 godshavne steg med 0,4 procent til 93,8 millioner ton gods. De 23 største godshavne, der håndterede over 1 millioner ton gods, stod for 82 procentaf den samlede godsmængde
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- - Det vil styrke Sveriges samlede konkurrenceevne og robusthed
- - Øresundsregionens transportrelationer trænger til en overhaling
- Aktiviteten i danske havne steg kun svagt i 2024
- Færre krydstogtskibe havde flere passagerer med
- Lov baner vej for tunnel i Aarhus - og et stykke vej på Lolland
- Tirsdag morgen tog Kalundborg imod en ny el-færge
- Færgepassagererne til og fra Bornholm bliver stadig mere tilfredse - andre færgeruter når knap så højt
- Rederi har sunget sin Kattegat-sang for sidste gang
- 430 meter kaj i Aarhus bliver gjort færdig
- Maritim sikkerhed skal være en global prioritet
- As Maritime Security Threats Grow More Complex, Enhanced Coordination, Stronger Maritime Governance are Essential
- Svensk kapitalfond vil sælge rederi-koncern
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |