Fire-akslet trailer med gående gulv er ekstra lang
Onsdag 12. februar 2025 kl: 16:00
Af: Redaktionen
Anette Kjær & Sønner ApS i Grenaa har fornyligt hentet vognmandsvirksomhedens sjette Knapen-trailer med Walkingfloor hos Lastas i Hedensted. Den nye Knapen-trailer, der er ekstra lang og måler 15.000 mm, har blandt andet automatisk rullepresenning og mandskabslem i forenden
Om den nye fire-akslede Knapen-trailer med Walkingfloor:
Chassis-opbygning:
- Stål-hjælperamme for selvbærende konstruktion
- Kongeboltkonstruktion i svær/stabil stålprofil
- Speciel stål-chassisramme
- Cyklistværn begge sider
Kasse-opbygning:
- Siderne er udført i 3/2 mm tykke og 600 mm brede aluminiumsprofiler, der er fuldsvejst indvendigt
- Siderne er forsynet med en særlig overkantsprofil med løbeskinne til en tilhørende aluminiumsskillevæg, der har frigang over bunden på ca. 100 mm
- Cargo Floor CF 500 SL-C bundsystem med 8 mm alu-bundbrædder i glat udgave med trådløs fjernbetjening
- Bagdøre i alu-profiler med en tre-trins stige under
- Kost- og skovlebeslag, plastværktøjskasse i venstre side foran aksler samt en tre-meter stige og stopklodser
- Automatisk rullepresenning
- Mandskabslem fortil
- Fire ni-tons luftaffjedrede aksler med tromlebremser. Første aksel er hævebar mens fjerde aksel er selvstyrende
Den nye Walking Floor-trailer, der har en tilladt totalvægt 48.000 kg, er leveret af Anders K. Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
Vognmandsvirksomheden Anette Kjær & Sønner ApS har hjemsted i Grenaa på Djursland og beskæftiger sig med transport i både Danmark og udlandet.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Knap halvdelen overtrådte reglerne
- Transportvirksomhed i Herning har sat en krog i elektriske transporter
- Transportvirksomhed i Kolding har fået sit eget navn
- Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |




