Skib stødte på grund - kaptajn fik bøde
Fredag 22. august 2025 kl: 09:23
Af: RedaktionenSydsjællands- og Lolland-Falsters Politi fik torsdag formiddag klokken 10.30 en anmeldelse fra Forsvarskommandoen om, at et udenlandsk skib var stødt på grund i havnen i Nykøbing
Grundstødningen var ikke indberettet rettidigt til myndighederne, så kaptajnen - en 48-årig udenlandsk mand - blev sigtet for overtrædelse af søloven og fik en bøde på 10.000 kroner, som han betalte på stedet.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Grundlaget for den nye regering har stærke maritime aftryk
- Russisk kaptajn var beruset
- Landets 117 godshavne håndterede 95,1 millioner ton
- Lad os nu fokusere på, at rederier er grønnere end deres rygte
- Containeromsætningen voksede med 13 procent over tre måneder
- Flere tog færgen
- Rederikoncern melder om fremgang i fragten på de fleste områder
- Det tog 14 timer at få tunnelelement på plads
- Havnesamarbejde skal bane vejen for vind-, offshore- og bulk-løsninger
- Geopolitisk krise kræver grøn brint til industrien og grønne brændstoffer til skibe, fly og forsvar
- Første del af tunnel mellem Danmark og Tyskland er på vej mod havbunden
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




