Greve-virksomhed tager tre-akslet trailer med gardiner og truckbeslag i brug
Torsdag 15. april 2021 kl: 08:30
Af: Redaktionen
Lastas i hedensted har leveret en ny tre-akslet Kel-Berg gardintrailer hævetag og truckbeslag til transportvirksomheden Godshotel & Transport ApS, der blev etableret i 2007 Skovlunde i Københavns vestlige, men i dag har hovedsæde i Greve syd mellem Købehavn og Køge
Om den nye trailer:
Chassis opbygning:
- Letvægts chassis med længdevanger opsvejst i I-profil med stærke tværvanger og forstærkninger
- Cyklistværn i begge sider
- Rustfri værktøjskasse
Gardin opbygning:
- 400 mm hævetag
- Tre forskydelige sidestolper med bræddeholdere i hver side med tilhørende 24 brædder
- Pladebund, der kan klare en belastning på 9.000 kg. TUV godkendt
- 15 par 2.500 kg surringsringe
- 6 par kæpstokke og huller
Traileren er leveret med tre ni-tons luftaffjedrede aksler med skivebremser. Første aksel er en liftaksel, og tredie aksel er selvstyrende.
Traileren er XL-godkendt og har en tilladt totalvægt på 42.000 kg.
Den nye gardintrailer er leveret af Anders Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Vej-entreprenør skærer ned på CO2-udledningen
- Sikkerhed for chauffører og bude får særlig opmærksomhed op til jul
- Hirtshals Havn lægger arealer til stor beredskabsøvelse
- Entreprenør på Nordøstfyn har fået fire-akslet tip-trailer ti freelance-opgaver
- Sydvestjysk havn er blevet medlem af nordeuropæiske havneorganisation
- EU-Kommissionen spørger efter flere oplysninger om danske vejafgiftsbøder
- Midtjysk tankvognsvirksomhed skifter ejer
- Bruttoprisen på dieselolie har svinget 1.80 kroner i løbet af året
- Energisekslaber får forbud mod vejledende priser på brændstof
- Bekendtgørelse om hastighedsbegrænsere træder i kraft
- Den ene lastbil svinge kraftigt til venstre forud for ulykken
- Femern Bælt-forbindelsen kan skabe øget risiko for trængsel på veje og jernbaner
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





