Vognmand i Vissebjerg valgte vogn med walking-floor
Torsdag 23. juli 2020 kl: 09:26
Af: Redaktionen
Lastas i Hendested har fornyligt leveret en ny fire-akslet Kel-Berg/Knapen-trailer med Walking Floor til Vognmandsfirmaet Palle Phillip ApS i Vissenbjerg på Vestfyn. Den luftaffjedrede trailer er leveret med ni-tons aksler med tromlebremser med hævbar første aksle og selvstyrende bagerste aksel
Den nye trailer, der har en tilladt totalvægt på 48.000 kg, er bygget op over et selvbærende stålchassis med kongeboltkonstruktion i svær/stabil stålprofil, og med en alu-hjælperamme til den selvbærende konstruktion for at bringe egenvægten ned og give et større volumen i traileren.
Kasses sider er udført i 3/2 mm tykke og 600 millimeter brede alu-profiler, der er fuldsvejst indvendig. Kassen har en særlig overkantsprofil med løbeskinne til den tilhørende alu-skillevæg, der har en frigang over bunden på ca. 100 mm.
I bagenden er traileren leveret med en svingbar bom.
Det gående gulv er et Cargo Floor CF 500 SL-C bundsystem med 8 millimeter alu-bundbrædder i glat udgave med CF-betjening.
Bagdørene er også udført i alu-profiler. Under bagdørene er der monteret en tre-trins stige.
Traileren er derudover monteret med plastværktøjskasse, kost- og skovlbeslag samt almindelig rullepresenning.
Den nye Walking Floor trailer er leveret af Anders Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
Vognmandsfirmaet Palle Phillip ApS blev etableret i år 2012.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Knap halvdelen overtrådte reglerne
- Transportvirksomhed i Herning har sat en krog i elektriske transporter
- Transportvirksomhed i Kolding har fået sit eget navn
- Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)

.jpg)


