Chauffør kørte uden arbejdstilladelse
Onsdag 13. maj 2026 kl: 10:26
Af: RedaktionenSydsjællands og Lolland-Falsters Politi kontrollerede tirsdag eftermiddag lastbiler ved Storebæltsbroen. Omkring klokken 14 standsede politiet en dansk lastbil med en 23-årig bosnisk mand bag rattet
Da den 23-årige mand ikke kunne vise nogen arbejdstilladelse, blev anholdt og sigtet for overtrædelse af udlændingeloven. Han fik en bøde på 3.000 kroner, som han betalte, men den 23-årige er fortsat anholdt, da det skal afgøres, om han skal udvises af Danmark og have et forbud mod at rejse ind i landet.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Samarbejde mellem lastbilleverandør og uddannelsescenter skal styrke driftsøkonomien
- Transportkoncern med selskaber i otte lande øgede aktiviteterne og løftede resultaterne
- Sager om arbejdsskader og sociale forhold har udløst godt 17 millioner kroner
- Fire måneder har givet 2,4 millioner
- Vognmændene skal tænkes ind i Europas beredskab
- Fyns østligste erhvervshavn skal udvides
- Havneselskab med tre våde og en tør havn håndterede over en million ton i maj
- Fra 1. juli kommer der told på alle varer fra web-butikker uden for EU
- Dækproducent viste forskellen på sommer og vinter
- Ubalance kan udfordre stabilitet og sikkerhed
- Tysk lastbilproducent styrker satsningen på forsvar med nyt globalt brand
- Antallet af nyregistreringer er gået 15,7 procnet tilbage
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





