MEDIE:
De to kapitalfonde - 3i Infrastructure og AMP Capital - der i 2015 overtog rederiet Esvagt fra A.P. Møller - Maersk, har ifølge InsideBusiness sat selskabet til salg for seks milliarder kroner
Sidste år offentliggjorde Esvagt A/S en årsrapport, der viste et underskud på godt 246 millioner kroner. De to kapitalfonde betalte omkring fire milliarder kroner, da de overtog rederiet fra A.P. Møller - Maersk.
Esvagt har omkring 1.100 ansatte og råder over en flåde på godt 40 skibe.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Fjordhavn konstaterer fremgang
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
- Danske havne sætter containerrekord
- Special-rederi overtager to SOV-skibe
- Havn ansætter vicedirektør i Trafikstyrelsen som midlertidig direktør
- Havnebestyrelse vil have ny direktørprofil - direktør forlader sin stilling
- Antallet af færgepassagerer, der sejler elektrisk, vil blive fordoblet de kommende år
- To tredjedele anser teknologi for at være afgørende for vækst
- Havneselskab vinder global bæredygtighedspris for krydstogtterminaler
Skriv din kommentar:
Esbjerg-rederi med speciale i offshore er sat til salg
Onsdag 11. august 2021 kl: 11:52
Af: RedaktionenDe to kapitalfonde - 3i Infrastructure og AMP Capital - der i 2015 overtog rederiet Esvagt fra A.P. Møller - Maersk, har ifølge InsideBusiness sat selskabet til salg for seks milliarder kroner
Sidste år offentliggjorde Esvagt A/S en årsrapport, der viste et underskud på godt 246 millioner kroner. De to kapitalfonde betalte omkring fire milliarder kroner, da de overtog rederiet fra A.P. Møller - Maersk.
Esvagt har omkring 1.100 ansatte og råder over en flåde på godt 40 skibe.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Fjordhavn konstaterer fremgang
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
- Danske havne sætter containerrekord
- Special-rederi overtager to SOV-skibe
- Havn ansætter vicedirektør i Trafikstyrelsen som midlertidig direktør
- Havnebestyrelse vil have ny direktørprofil - direktør forlader sin stilling
- Antallet af færgepassagerer, der sejler elektrisk, vil blive fordoblet de kommende år
- To tredjedele anser teknologi for at være afgørende for vækst
- Havneselskab vinder global bæredygtighedspris for krydstogtterminaler
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |




