Magasinet Bus 7/8 - 2025 er udkommet
Mandag 1. september 2025 kl: 11:25
Af: RedaktionenI Magasinet Bus 7/8 har vi en test af en ny Neoplan Tourliner og af en Yutong T15e. Vi skriver om landsbybus i Vendsyssel og om ny flexbus-løsning i Vordingborg Kommune. Vi kan også fortælle om nul-emissionszone i København, om anbefalinger til fremtidens lokale kollektive transport, og om ekspresbusrute, der skal få passagerne hurtigere frem og om, at kollektiv trafik på bestilling er blevet billigere. På taxi-området skriver vi om Uber's køb af Dantaxi, der har fået konkurrencemyndighederne til at reagere, og om mulig drugging i pirattaxier
Du kan hente dit eget eksemplar af Magasinet Bus 7/8 - 2025 her:Læse det online her:
Eller læse det i en bladreudgave nedenfor.
Du er meget velkommen til at videresende denne mail med Magasinet Bus til andre i dit netværk.
God læselyst
Redaktionen
NB: Tidligere numre af Magasinet Bus kan hentes her:
Nåede du ikke at hente Magasinet Bus 6 - 2025, kan du hente det her:
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Letbanetog kører igen i Odense - i begrænset omfang
- Balance mellem mænd og kvinder skaber basis for et godt arbejdsklima
- Taxi-app og taxi-selskab har udvidet til Randers
- Ny letbanestrækning i Hovedstaden åbner 22. august
- Persontransportorganisation siger velkommen til den nye transportminister
- Lørdag holder letbanetogene i Odense stille
- Projekt om behovsstyret transport på Mors får tilskud på to millioner kroner
- Årsberetning fortæller om stor tilfredshed med chaufførernes kørsel
- Fællesråd for landdistrikter peger på et markant løft af den kollektive trafik
- Den nye transportminister er uddannet sygeplejerske
- Ny regering vil gøre det gratis for unge at køre med bus og tog
- Danmark har fået en ny regering
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




