MAN’S MARKEDSKOMMUNIKATIONSCHEF I DANMARK:
Claus Lindholm, der er markedskommunikationschef hos MAN Truck & Bus Danmark A/S, peger over for Magasinet Bus på, at MAN leverer gennemprøvede og holdbare løsninger. Det gælder eksempelvis de gasbusser, som kører med MAN’s løve på fronten i blandt andet København. Og det vil også komme til at gælde, når MAN om et årstid forventer at være klar til at levere de første elektriske busser
- Vi har fokus på lang levetid på batterierne, siger Claus Lindholm og forklarer, at MAN’s elektriske busser også vil have en lang aktionsradius, så busoperatørerne alene kan klare sig med opladning af busserne hjemme på depotet - selvfølgelig afhængig af rutens længde. Kan man køre uden om investeringer i pantograph-ladestandere ude på bussernes ruter, vil det betyde færre etableringsomkostninger og øget fleksibilitet - især i den tætte myldretid, hvor det kan være svært at nå rettidigt frem til ladestanderen ude på endestationen.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Forbedret busdrift gav 270.000 flere passagerer på ét år
- Staten eksproprierer Halsskov Færgehavn
- Region Sjælland tilbyder bustransport til praktiserende læger
- Mennesker med 67 år bag sig vælger toget til
- Julebusser giver et gratis lift
- Kolding får nyt bybusnet
- Alle typer trafik på Øresundsbron kørte frem
- Letbanen mellem Aarhus of Grenaa lukker nogle dage på grund af vedligeholdelse
- Fredag 24. oktober 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Danmarks tredje letbane kørte med 15.000 passagerer den første dag
- Trafikselskab er nomineret til nordisk innovationspris
- I september skaffede fagforening 12,3 millioner kroner
Skriv din kommentar:
Vores gasbusser kører med gennemprøvet teknologi
Tirsdag 1. oktober 2019 kl: 09:16
Af: RedaktionenClaus Lindholm, der er markedskommunikationschef hos MAN Truck & Bus Danmark A/S, peger over for Magasinet Bus på, at MAN leverer gennemprøvede og holdbare løsninger. Det gælder eksempelvis de gasbusser, som kører med MAN’s løve på fronten i blandt andet København. Og det vil også komme til at gælde, når MAN om et årstid forventer at være klar til at levere de første elektriske busser
- Vi har fokus på lang levetid på batterierne, siger Claus Lindholm og forklarer, at MAN’s elektriske busser også vil have en lang aktionsradius, så busoperatørerne alene kan klare sig med opladning af busserne hjemme på depotet - selvfølgelig afhængig af rutens længde. Kan man køre uden om investeringer i pantograph-ladestandere ude på bussernes ruter, vil det betyde færre etableringsomkostninger og øget fleksibilitet - især i den tætte myldretid, hvor det kan være svært at nå rettidigt frem til ladestanderen ude på endestationen.Interesserede kan læse hele interviewet om busser med Claus Lindholm i Magasinet Bus 9 - 2019, som frit kan hentes her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Forbedret busdrift gav 270.000 flere passagerer på ét år
- Staten eksproprierer Halsskov Færgehavn
- Region Sjælland tilbyder bustransport til praktiserende læger
- Mennesker med 67 år bag sig vælger toget til
- Julebusser giver et gratis lift
- Kolding får nyt bybusnet
- Alle typer trafik på Øresundsbron kørte frem
- Letbanen mellem Aarhus of Grenaa lukker nogle dage på grund af vedligeholdelse
- Fredag 24. oktober 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Danmarks tredje letbane kørte med 15.000 passagerer den første dag
- Trafikselskab er nomineret til nordisk innovationspris
- I september skaffede fagforening 12,3 millioner kroner
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)



