Den tre-akslede overføringsanhænger har lang bogie
Onsdag 18. september 2019 kl: 10:42
Af: RedaktionenVognmandsforretningen Stevnhoved ApS i Grenaa har taget en ny tre-akslet Kel-Berg overføringsanhænger med tip og lang bogie i brug
![]() |
Bagenden er justerbar, så den kan tilpasses til containere i længde af 7.000 mm til 7.500 mm. Omkring to trediedele af anhængerens længde er opbygget med tre-vejs tipramme, der er tipbar til 49 grader. PÅ tiprammen er der monteret fire pneumatiske låse, der betjenes på udvendige side af containerrammen. Træktrianglen er pneumatisk nedknækbar med fjeder på siden af trækstangen med manuel lås og kugleventil monteret i venstre side.
På venstre side af chassiset er der monteret en plast-værktøjskasse.
Anhængeren er leveret med tre ni-tons luftaffjedrede aksler med tromlebremser. Anden aksel har liftfunktion. Anhængeren har lang bogie mellem ande og tredie aksel.
Den nye overføringsanhænger er leveret af Jan Bertelsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Svensk-dansk postkoncern udsteder endnu en grøn obligation
- Ny slamsuger til udlejning er med fire luftaffjedrede aksler
- Postkoncern har genoptaget leveringerne til USA og Puerto Rico for alle kunder
- Forkerte toldangivelser koster virksomhed efterregning på 481.000 kroner
- Energiselskab lancerer ny app til opladning i Danmark og Europa
- Logistik-virksomhed i Horsens bliver en del af bornholmsk koncern
- Afskaffelse af modregning får flere ældre til at blive på arbejdsmarkedet
- Motor med stop/start-funktion kan reducere brændstofforbrug og CO2-udledning under kørsel
- Lastbilforhandler ændrer sin organisation for at styrke fokus på kunderne
- Elektriske lastbiler fra Vestsverige runder 250 millioner kilometer
- Dansk rederi sælger 23 år gammelt skib og indsætter et lidt større på Middelhavnsrute
- Stort færgerederi køber Østersøens nordligste færgerute med CO2-neutral drift
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |






