Molslinjen får bod for kunders utilfredshed
Mandag 16. september 2019 kl: 14:05
Af: RedaktionenPassagererne til og fra Bornholm er utilfredse med visse dele af Molslinjens færgebetjening af øen. Det viser kundetilfredshedsmålingen for Molslinjen A/S' færgebetjening af Bornholm for årets højsæson. Som konsekvens skal rederiet betale en bod til Transportministeriet
Boden vil være på 101.291,10 kroner som følge af passagerernes tilkendegivelse vedrørende det parameter i kundetilfredshedsmålingen, der omhandler "Færgen og adgang til færgen". Kunderne er særligt utilfredse med udvalget af varer i kiosk, cafeteria og restaurant på færgen.
Kundetilfredshedsmålingerne bliver foretaget hvert halve år. Med udgangspunkt i målingerne vil transportministeren løbende følge tilfredsheden.
- Vi skal have fokus på passagerernes rejseoplevelse. Det er vigtigt, at kunderne er tilfredse med sejladsen på Bornholm, og derfor mener jeg også, at vi skal handle kontant, når vi i den seneste måling kan konstatere, at passagererne er utilfredse med visse dele af færgebetjeningen, siger transportminister Benny Engelbrecht (S).
Interesserede kan hente den seneste kundetilfredshedsmåling her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Der er kommet 208 flere batterielektriske lastbiler på vejene
- Antallet af nyregistreringer er steget med 84
- Færre nye lastbiler kom ud at køre
- Lastbilbestanden følger årsudsvingningen på et højre niveau
- Flere unge er uden job og uddannelse i 68 kommuner
- Lastbilimportør får ny økonomidirektør
- Fire-hjulstrækker til krævende opgaver bliver opgraderet
- Fyrværkeri blev sendt som pakke
- - Det er både respektløst og uansvarligt
- Samråd om vejafgift er på Folketingets tv
- Et halvt ton nikotinposer var skjult i 16.000 dåser
- Vognmand i Holte havde sin nye bil på udstilling
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |