Lastbilanlæg i Malmö lukker efter tre år
Fredag 7. november 2025 kl: 10:59
Af: RedaktionenHedin Nordic Truck AB har besluttet at lukke sit Iveco-anlæg i Malmö. Det skriver det svenske netmedie, carup.se. Anlægget, der ligger i bydelen Arlöv i Malös nordøstlige del og blev indviet for tre år siden, lukker med udgangen af januar næste år, og alle medarbejdere er blevet sagt op
Hedin-gruppen, der blandt andet er importør og forhandler af Iveco i Sverige, har andre anlæg i Malmö. Ifølge carup.se, der henviser til kommunikationsdirektør hos Hedin Mobility Group, Kristina Värmare, vil salgs- og værkstedsaktiviteterne på det snart lukkede anlæg i Arlöv blive flyttet over til Hedin's anlæg i Jägersro.
De ansatte på anlægget i Arlöv har ifølge carup.se ikke fået tilbud job på andre af Hedin-gruppens anlæg.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Nye analyser afdækker vigtige dagsordener på transportområdet
- Lastbilchauffør overtrådte sin vigepligt
- Vognmand i Brædstrup har fået ny tre-akslet kærre med hejs
- Lastbilforhandler har åbnet for 400 kW ladeanlæg til tunge køretøjer
- Rigsrevisionen skal undersøge kontrollen med grisetransporter til udlandet
- Maj kom ud med to færre nyregistreringer end sidste år
- Maj i år lå én under maj sidste år
- Batteri-elektriske lastbiler over 16 tons er gået fra 60 til 152
- Antallet af nyregistreringer er steget med godt 9,8 procent
- Fire fire-akslede tiptrailere er bygget til asfalttransport
- Udstationeringssatser bliver opdateret pr. onsdag 1. juli
- Svensk-dansk postkoncern bygger ny terminal i Nordsverige
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




