Flere bruger digitale billetløsninger
Lørdag 10. maj 2025 kl: 13:43
Af: Redaktionen
(Illustration: DSB)
DSB har i 2025 fokus på at få hjulpet flest muligt kunder over på de digitale løsninger - særligt i form af Rejsekort som app og Check ind via DSB’s app. Opdateringer og forbedringer af både Rejsekort-app'en og Check ind skal gøre det endnu lettere og mere intuitivt for kunderne
I årets første tre måneder blev 36 procent af alle rejser med Rejsekort og Check ind foretaget med de digitale løsninger.
DSB's kvartalsrapport for januar kvartal 2025 kan hentes her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Fredag 9. maj 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Flere bruger digitale billetløsninger
- Kundetilfredshed ligger stabilt på skinnerne
- Investeringer fortsætter ad det rigtige spor
- Januar-kampagne solgte mange orange togbilletter
- Overskud på 225 millioner kroner kørte hjem på skinner
- Bilister i skoven blev taget i politikontrol
- Togoperatør vinder pris for social ansvarlighed
- Ambassadør klipper snoren til ny Tyrkiet-rute fra lufthavn tæt på Aarhus
- 10 ekstra batteritog skal styrke den kollektive trafik i Region Sjælland
- Bekendtgørelse om kvalifikationskrav til visse chauffører i vejtransport er ændret
- Lufthavn på Djursland forhandler med en ny international investor
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |