SAS er blevet ramt af strejke
Fredag 26. april 2019 kl: 13:03
Af: RedaktionenDe danske, svenske og norske piloter er gået i strejke, efter at forhandlingerne med SAS’ ledelse brød sammen natten til fredag
Strejken betyder, at SAS har måttet aflyse en række flyvninger. De mange aflysninger berører over 70.000 passagerer.
I alt1.409 SAS-piloter i Danmark, Norge og Sverige strejker, da der ikke er opnået enighed om blandt andet piloternes arbejdsforhold.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - 17 millioner pakker er sendt til Danmark fra webshop'er uden for EU
- Ny teknologi og dyrere billetter skal få luftfartens klimabelastning ned
- Norsk speditionsvirksomhed får danske ejere
- Tunge forsendelser kan også komme med fly
- Norsk flyselskab løftede 2,6 millioner passager i luften i maj
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Passagertallet steg med godt ti procent i lufthavn på Djursland
- Passagertallet nåede nyt højdepunkt i lufthavnen på Amager
- Lufthavn havde 3,1 procent flere passagerer i maj
- Lufthavn tager ny sikkerhedskontrol med 20 spor i brug
- Transport- og logistikvirksomhed i Herning øgede sin omsætning
- Investeringer prægede det nordiske resultatet hos tysk transport- og logistikkoncern
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |




