Maskinstation kører ud med fire-akslet tip-trailer
Tirsdag 23. juni 2020 kl: 12:16
Af: Redaktionen
Varde Maskinstation A/S har for nyligt hentet en ny fire-akslet Kel-Berg tiptrailer med et rumindhold på 61,5 kubikmeter og med automatisk rullepresenning hos Lastas i Hedensted
Den nye fire-akslede tip-trailer er bygget op over et chassis med længdevanger opsvejst i boks-profil med stærke tværvanger og forstærkninger - og med cyklistværn i begge sider og plastværksøjskasse i venstre side.
Tipkassen, der har udvendig, tophængt bagklap med kornlem og pneumatisk åbne- og lukkesystem, er bygget op i aluminium. Siderne er fremstillet i 40 mm alu-profiler 2,5 mm indvendig 2,0 mm udvendig godstykkelse, mens bunden er fremstillet af 7 mm alu-plade. Bunder er beklædt med 15 mm kunststof, mens siderne er beklædt med 10 mm kunststof.
Forrest er der monteret en arbejdsplatform i galvaniseret stål med sikkerhedsgelænder.
Traileren er leveret med fire ni-tons luftaffjedrede aksler med tromlebremser og hæve-/sænkeventil. Første aksel er løftbar, mens fjerde aksel er både løftbar og selvstyrende.
Den nye trailer er leveret af Anders Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Vej-entreprenør skærer ned på CO2-udledningen
- Sikkerhed for chauffører og bude får særlig opmærksomhed op til jul
- Hirtshals Havn lægger arealer til stor beredskabsøvelse
- Entreprenør på Nordøstfyn har fået fire-akslet tip-trailer ti freelance-opgaver
- Sydvestjysk havn er blevet medlem af nordeuropæiske havneorganisation
- EU-Kommissionen spørger efter flere oplysninger om danske vejafgiftsbøder
- Midtjysk tankvognsvirksomhed skifter ejer
- Bruttoprisen på dieselolie har svinget 1.80 kroner i løbet af året
- Energisekslaber får forbud mod vejledende priser på brændstof
- Bekendtgørelse om hastighedsbegrænsere træder i kraft
- Den ene lastbil svinge kraftigt til venstre forud for ulykken
- Femern Bælt-forbindelsen kan skabe øget risiko for trængsel på veje og jernbaner
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




