Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp
Forsiden
      

Vognmand på Mors har fået ny svensker med wirehejs

Søndag 21. juli 2019 kl: 22:28
Share  


Af: Redaktionen

Vognmand på Mors har fået ny svensker med wirehejs

Vognmand Jesper Saaby i Solbjerg på Mors har fået leveret en ny fire-akslet Scania R 520 opbygget med wirehejs. - Jeg er jo lidt af en Scania-mand, men bilen gør det ikke alene. Hos Stiholt får jeg desuden en rigtig go’ service på værkstedet og go’ behandling i salgsafdelingen, siger Jesper Saaby

Vognmand på Mors har fået ny svensker med wirehejs
Det er Stiholts værksted i Thisted og lastbilsælger Lars Pedersen, der får de pæne ord med på vejen. Jesper Saabys specialitet  er netop veje, for hans lastbiler er hovedsalig beskæftiget med asfaltkørsel i det midt- og nordjyske i sommersæsonen og snerydning/saltning af de lokale veje omkring Mors om vinteren.


- Det er chauffør Michael Glentborg, der har fået den nye bil. Han har selv været inde over med hensyn til opbygningen, så han - inden for rimelighedens grænser - har fået det, som han vil have det. Det gælder også i CR20N-førerhuset med normalt tag, hvor han tit overnatter 3-4 dage om ugen, forklarer Jesper Saaby.


Den nye Scania R 520 B8x4*4 er opbygget med wirehejs hos Sawo i Nørresundby, Mosegaards Autolakering har stået for maling af chassiset, mens førerhuset er fabrikslakeret efter Scanias MCC-koncept (Multi Colour Concept). Bilen har desuden har fået en tur indvendigt hos Buur & Thomsen i Vraa.
Bilen er derudover leveret med trækbjælke og VBG-træktøj fra fabrikken, da den til hverdag også skal køre med en tre-akslet kærre, så den samlede totalvægt kan komme op på 56 ton.


Lige som med sine andre Scania’er har Jesper Saaby tegnet en serviceaftale hos Stiholt på 10 år/maksimalt 1,2 millioner kilometer på den nye R 520.



Klik venligst

© Copyright 2019 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Vognmand i Vindinge har fået en kold kasse
- Efter otte måneder er der kommet godt 14 millioner i kassen
- Tyskland mangler mellem 35.000 og 40.000 p-pladser til lastbiler
- Tyske lastbiler bliver mindre og mindre miljøbelastende
- Transportvirksomhed inviterer til fyraftensmøde om nye Incoterms 2020
- Ny fleksibel servicekontrakt tilpasser sig kilometertallet
- Transportkoncern rationaliserer efter opkøb
- Den fireakslede medbringer gods og truck
- Støjskærmen blev billigere - og dermed længere
- Brolejer skal renoveres
- Brande-vognmand kan køre hjem med en brand-ny trailer
- Et britisk farvel til EU uden aftale giver massive problemer

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst

Klik venligst

Klik venligst



Klik venligst