Trafikselskab indsætter ekstrabusser efter stor efterspørgsel
Mandag 26. februar 2024 kl: 12:41
Af: RedaktionenEfter introduktionen af nye køreplaner 14. januar har trafikselskabet FynBus oplevet, at der på udvalgte ruter været mange passagerer. Derfor har trafikselskabet indsat ekstrabusser på rute 35 og 191 for at øge kapaciteten
De ekstra busser blev indsat torsdag 25. januar mellem OBC og stoppet Beldringevej i Næsbyhoved-Broby og kører på nedenstående tidspunkter:
Fra OBC mod Næsbyhoved-Broby stoppet Beldringevej:
- Afg. 07.20 ank. 07.37
- Afg. 13.30 ank. 13.47
- Afg. 14.00 ank. 14.17
- Afg. 14.55 ank. 15.12
Fra Næsbyhoved-Broby stoppet Beldringevej mod OBC:
- Afg. 07.21 ank. 07.44
- Afg. 08.00 ank. 08.21
- Afg. 08.53 ank. 09.11
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Togselskab bakker op om sigtet medarbejder
- Lokaltog kører igen i Nordsjælland
- Letbanen i Odense har genoptaget driften i fuldt omfang
- Transportministeren har fundet penge til busruter
- Tog-værksted til nye el-tog er færdigt
- Politiet har sigtet to personer efter togulykke på Gribskovbanen
- Politiet får flere fartsynder fra udlandet til at betale bøder
- Busser erstatter aflyste tog i Nordsjælland
- Lokale tog i Nordsjælland er aflyst fra torsdag aften
- Dokumentation for sikkerheden ved to gangbroer er sendt af sted
- Midttrafik belønner busselskaber for høj kundetilfredshed
- Letbanetog kører flere gange om søndagen
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |





