BUSVOGNMAND EFTER 15 ELEKTRISKE MÅNEDER:
Søndag 8. december 2019 - for knap 15 måneder siden - havde busoperatører Anchersen A/S i Hvidovre premiere på virksomhedens første batteri-elektriske busser, som blev sat i drift på Linje 18 i Hovedstadsområdet. Ruten forbinder Emdrup, ydre Nørrebro og den centrale del af Frederiksberg med Valby St., Bella Center St., Ørestad St. og Lergravsparken St. Efter 15 måneder med batterielektriske busser fra kinesiske BYD siger Poul Anchersen til Magasinet Bus, at det har været en lærerig periode, hvor busserne er blevet udfordret med både høje sommertemperaturer og lave vintertemperaturer med et spænd på omkring 40 grader
Interesserede kan læse hele artiklen i Magasinet Bus 2 - 2021, som kan hentes her:
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Magasinet Bus 12 - 2025 er udkommet
- Borgere i Lemvig tog mod nyt batteri-eletrisk tog med Kong Frederik X om bord
- Letbanen i Aarhus må fortsætte med reduceret drift ind i januar
- Letbaneselskab overtager operatøropgaven
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Kong Frederik indvier Danmarks første batteritog
- Billetapp'er kører snart ud på deres sidste tur
- Togtrafikken til og fra Aarhus spærres i 11 dage
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
- Region sætter fokus på jernbanes fremtid
Skriv din kommentar:
- Busserne lever op til forventningerne - og lidt til
Torsdag 25. februar 2021 kl: 13:00
Af: RedaktionenSøndag 8. december 2019 - for knap 15 måneder siden - havde busoperatører Anchersen A/S i Hvidovre premiere på virksomhedens første batteri-elektriske busser, som blev sat i drift på Linje 18 i Hovedstadsområdet. Ruten forbinder Emdrup, ydre Nørrebro og den centrale del af Frederiksberg med Valby St., Bella Center St., Ørestad St. og Lergravsparken St. Efter 15 måneder med batterielektriske busser fra kinesiske BYD siger Poul Anchersen til Magasinet Bus, at det har været en lærerig periode, hvor busserne er blevet udfordret med både høje sommertemperaturer og lave vintertemperaturer med et spænd på omkring 40 grader
Interesserede kan læse hele artiklen i Magasinet Bus 2 - 2021, som kan hentes her:.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Magasinet Bus 12 - 2025 er udkommet
- Borgere i Lemvig tog mod nyt batteri-eletrisk tog med Kong Frederik X om bord
- Letbanen i Aarhus må fortsætte med reduceret drift ind i januar
- Letbaneselskab overtager operatøropgaven
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Kong Frederik indvier Danmarks første batteritog
- Billetapp'er kører snart ud på deres sidste tur
- Togtrafikken til og fra Aarhus spærres i 11 dage
- Verdens største batterielektriske hurtigfærge har fået gang i motorerne
- Region sætter fokus på jernbanes fremtid
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |


.jpg)


