Maskinkærren er i den lette ende
Torsdag 21. januar 2021 kl: 11:21
Af: Redaktionen
Entreprenør-koncernen Arkil A/S havde fornyligt en Volvo FL210 en tur i Hedensted for at hente en ny to-akslet Kel-Berg maskinkærre med hydrauliske ramper i den lette ende hos Lastas
Om den nye to-akslede Kel-Berg maskinkærre:
Chassis-opbygning:
- Længdevanger opsvejst i I-profil
 - Stærke tværvanger og forstærkninger
 
Kassens opbygning:
- Leveret med stålbund
 - Støtteben med flad fod i forende, som er mekanisk betjent med to hastigheder
 - 2.300 mm lange el-hydrauliske ramper, der er sideforskydelige med hydraulik
 - Ladlængde på 5.200 mm
 - 400 mm høje alu-sider
 - 400 mm høj aftagelig alu-bagsmæk
 - Manuelle støtteben i bagende
 - To gange fem surringsringe
 - To surringsringe i forende
 
Kærrens to ni-tons luftaffjedrede aksler er monteret med tromlebremser. Den nye maskinkærre er leveret af Ivan Kristensen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
 Print siden  - Dansk produceret brint er kørt til Tyskland med tankvogn
- Produktchef kommer fra lastvognsværksted i Odense
- Transportvirksomhed skifter til én lastbilleverandør
- Ny fire-akslet forvogn med kran og wirehejs skal køre med tre-akslet kære
- Totalvægten var gange to
- Fredag 31. oktober 2025 lå brændstofpriserne på følgende niveau
- Tip-kærre til asfalt er sendt til Sydvestjylland
- Politisk flertal bakker om om udbygget vejnet til vindmølletransporter
- Shippingfirma er hovedaktionær i nyt terminalselskab i Fredericia
- Tunnelprojekt får ny projektdirektør
- Truckcenter i Aalborg har fået ny værkstedschef
- Trailer med gående gulv skal køre hos vognmand i Vestjylland
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! | 
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!  | 





