Transportorganisation genvalgte bestyrelsesmedlemmer
Mandag 15. april 2024 kl: 10:43
Af: RedaktionenVed ITD’s generalforsamling på Hotel Nyborg Strand lørdag 13. april blev de fire bestyrelsesmedlemmer, der var på valg, genvalgt. Bestyrelsen for ITD (International Transport Danmark) havde på forhånd fået en indikation om, at der fra medlemmernes side var tilfredshed med dens arbejde, da der ikke var opstillet modkandidater til den siddende bestyrelse
Generalforsamlingens dagsorden om valg til bestyrelsen blev dermed hurtigt afsluttet. Det betyder, at følgende kandidater blev genvalgt til bestyrelsen:
- John Agervig Skovrup (J.A. Skovrup ApS, Bække)
- Jørgen Kudsk (Kudsk & Nissum A/S, Vojens)
- Jens Peter Fallesen (Frema Transport ApS, Ishøj)
- Michael Hansen (Løgumkloster Vognmandsforretning ApS)
Følgende kandidater blev genvalgt som suppleanter til bestyrelsen:
- Leo Andersen (Dansk Biotransport A/S, Holstebro)
- Klaus Jensen (Brdr. Jensens Godstransport A/S, Nørre Alslev)
- Jens Aage Daugaard (Torben Rafn A/S, Sommersted)
Umiddelbart efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig, og her var der genvalg til henholdsvis formands- og næstformandsposten til John Agervig Skovrup og Jens Peter Fallesen.
Dermed ser International Transport Danmarks bestyrelse således ud:
Øvrige Bestyrelsesmedlemmer:
- Jeg synes vi er inde i en rigtig god og spændende periode i International Transport Danmark (ITD), og den udvikling har medlemmerne nu givet mig mandat til at fortsætte med at være en del af. Så jeg vil gerne sige en stor tak til medlemmerne for deres tillid og et stort tillykke til mine kollegaer, der også har fået genvalg. Jeg glæder mig til at fortsætte vores gode samarbejde, sagde John Agervig Skovrup efter generalforsamlingen.
Bestyrelsesmedlemmer i ITD vælges for to år ad gangen, mens suppleanter vælges for et år ad gangen.
- Formand: John Agervig Skovrup
- Næstformand: Jens Peter Fallesen
Øvrige Bestyrelsesmedlemmer:
- Jørgen Kudsk
- Michael Hansen
- René Bülow
- Christina Baun Hansen
- Ole Velbæk
- Jeg synes vi er inde i en rigtig god og spændende periode i International Transport Danmark (ITD), og den udvikling har medlemmerne nu givet mig mandat til at fortsætte med at være en del af. Så jeg vil gerne sige en stor tak til medlemmerne for deres tillid og et stort tillykke til mine kollegaer, der også har fået genvalg. Jeg glæder mig til at fortsætte vores gode samarbejde, sagde John Agervig Skovrup efter generalforsamlingen.
Bestyrelsesmedlemmer i ITD vælges for to år ad gangen, mens suppleanter vælges for et år ad gangen.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Udspil skal styrke beskyttelsen af kritisk infrastruktur
- To store batterimoduler kan lagre energi til tre-fire færgeture
- 17 millioner pakker er sendt til Danmark fra webshop'er uden for EU
- Vejspærring i Aarhus skabte lange køer
- Vognmand i Himmerland hentede tre-akslet city asfalt tip-trailer I Østjylland
- Politiet tjekkede studentervogne
- Rumænsk chauffør var påvirket - politiet beslaglagde hans lastbil
- Vognmandsorganisation roser nye regler
- Kvinde skal i fængsel for at have kørt lastbil uden kørekort
- - Flere situationer er uafklarede
- Nyt cirkulære lægger nye retningslinjer for vejafgifsbøder
- Det er en stor sejr
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)



