Hurtigfærge til passagerer og cykler skal i dok
Torsdag 6. januar 2022 kl: 10:09
Af: RedaktionenHurtigfærgen »Lilleøre«, der sejler mellem Sælvig på Samsø og Aarhus i Østjylland, skal i dok fra 31. januar til og med 8. februar. Da færgen er den eneste på ruten, må passagerer mellem Sælvig og Aarhus tage med færgen, der sejler mellem Sælvig og Hou
Da dok-opholdet er planlagt kan pendlere fra Samsø ikke benytte sig af Samsø Rederi's pendlerservice i denne periode.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Svensk øresundshavn håndterede et stigende antal containere
- Olie udgør over halvdelen af energiforbruget i 17 brancher
- Færgerederi vil behandle egne og andre speditørers kunder ens
- Konklusioner om EU's strategi for den maritime industri er blevet godkendt
- Rederiorganisation hilser konklusioner fra EU-ministre velkomne
- Fyns østligste erhvervshavn skal udvides
- Havneselskab med tre våde og en tør havn håndterede over en million ton i maj
- Den svenske stat sikrer driften af jernbanefærger
- Fragten hos rederikoncern bølgede ned og op
- Russisk styrmand var beruset
- Speditionsvirksomhed er blandt Danmarks bedst ledede virksomheder
- Grundlaget for den nye regering har stærke maritime aftryk
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |




