Gardintraileren er åben for lidt af hvert
Mandag 17. juni 2019 kl: 14:45
Af: Redaktionen
Vognmandfirmaet Chr. Andersen Sunds ApS har taget en tre-akslet Kelberg Maxi Flexi gardintrailer i brug. Med gardiner i siderne, skydetag i toppen og forskydelige sidestolper har vognmandsforretningen fået en trailer, der er maksimalt fleksibel
Den nye tre-akslede gardintrailer er bygget op over et letvægtschassis med længdevanger opsvejst i I-profil med stærke tværvanger og forstærkninger.
Gardin opbygningen har skydetag med 70 procent åbning monteret på kraftige forbukkede alu-vanger. I hver side er der tre forskydelige sidestolper med bræddeholdere og i alt 24 brædder. Bunden, der er belagt med 28 mm hårdttræsplanker, er TÜV-godkend til en belastning på 9.000 kg. Med traileren hører et kæpstokmagasin inklusiv 12 kæpstokke. I hver kantskinne er der 13 binderinge, mens der i bunden er tre rækker med seks sokler i hver, der flugter på tværs.
Traileren, der har hulkantskinne, har en tre-trins stige i højre baghjørne, Kel-Berg plastværktøjskasse i venstre side og beslag for strøkasse.
Traileren, der er leveret med tre ni-tons aksler med skivebremser, er XL-godkendt og har en tilladt totalvægt på 42.000 kg.
Den nye gardintrailer er leveret af Jan Bertelsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
Chr. Andersen Sunds ApS blev etableret i 1983 af Christian Andersen. I 2010 overtog anden generation ledelsen af virksomheden, der i dag har 11 ansatte, som primært servicerer møbelbranchen. Chr. Andersen Sunds ApS vognpark består af 11 trækkere og 22 trailere.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Glædelig jul og godt nytår
- Knap halvdelen overtrådte reglerne
- Transportvirksomhed i Herning har sat en krog i elektriske transporter
- Transportvirksomhed i Kolding har fået sit eget navn
- Den nye Storstrømsbro er klar til de første trafikanter til februar
- Specialkøretøj skal køre ud i Limfjorden
- Færdselsstyrelsen ændrer praksis med tilsyn for at skabe større effekt
- Hollandsk distributionsbil er en alsidig distributionslastbil
- Ombygning af færge til el-drift tager længere tid end forventet
- Sydjysk fjordhavn forenkler adgangen til sikrede områder
- EU-Kommissionen har skiftet kurs - lastbiler bliver undtaget
- Økonomisk modvind blev efterfulgt af en blodprop
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |


.jpg)


