Telefonen tog opmærksomheden
Mandag 10. december 2018 kl: 12:26
Af: RedaktionenSøndag klokken 14.35 skete der et færdseluheld i krydset Randersvej/Stockholmsgade i Aarhus. Et letbanetog var på vej sydpå ad Randersvej, da det i krydset ved Stockholmsgade påkørte en 33-årig mand, der var i færd med at krydse skinnerne
Politiets foreløbige undersøgelser tyder på, at den 33-årige mand var i færd med at tale i telefon, da uheldet skete. Han var derfor uopmærksom og hørte ikke letbanens advarselshorn.
Ifølge politiet skete der kun mindre materiel skade ved sammenstødet. Den 33-årige slap uden alvorlige skader.
.jpg)
© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - Togselskab bakker op om sigtet medarbejder
- Lokaltog kører igen i Nordsjælland
- Letbanen i Odense har genoptaget driften i fuldt omfang
- Transportministeren har fundet penge til busruter
- Tog-værksted til nye el-tog er færdigt
- Politiet har sigtet to personer efter togulykke på Gribskovbanen
- Politiet får flere fartsynder fra udlandet til at betale bøder
- Busser erstatter aflyste tog i Nordsjælland
- Lokale tog i Nordsjælland er aflyst fra torsdag aften
- Dokumentation for sikkerheden ved to gangbroer er sendt af sted
- Midttrafik belønner busselskaber for høj kundetilfredshed
- Letbanetog kører flere gange om søndagen
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)




