Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp
Forsiden
      

Dansk rederikoncern tilbyder intermodal forbindelse mellem Sverige og Tyrkiet

Mandag 10. september 2018 kl: 10:27
Share  


Af: Redaktionen

Ved at forbinde det eksisterende netværk i Nordeuropa med nye ruter i Sydeuropa og Middelhavet tilbyder danske DFDS nu godstransport fra nord til syd - og omvendt

DFDS fremhæver, at alle ruter og terminaler i forbindelsen er under rederikoncernens kontrol. Med setup’et kan DFDS sikre operationel tilpsning og reduceret lead-time på mindst én dag sammenlignet med alternative løsninger


Den nye intermodale transportløsning tilbyder transport på Göteborg - Gent - Trieste - Pendik/Ambarli/Mersin-ruten. Der vil også blive stop i Patras i Grækenland.


DFDS vil benytte Bettembourg i Luxembourg som kontinentalt hub for internationale forbindelser gennem et samarbejde med CLF. Trailere bliver sendt fra Bettembourg til Gent med lastbiler. En anden mulighed med bane er under udvikling.


DFDS tilbyder følgende intermodale forbindelser:
  • Göteborg - Gent - Trieste (transit tid 4 dage)
  • Göteborg - Gent - Trieste - Pendik (transittid 7 dage)
  • Göteborg - Gent - Trieste - Ambarli (transittid 8 dage)
  • Göteborg - Gent - Trieste - Mersin (transittid 9 dage)
  • Göteborg - Gent - Trieste - Patras (transittid 5 dage)




Klik venligst

© Copyright 2019 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Vognmand i Vindinge har fået en kold kasse
- Efter otte måneder er der kommet godt 14 millioner i kassen
- Tyskland mangler mellem 35.000 og 40.000 p-pladser til lastbiler
- Tyske lastbiler bliver mindre og mindre miljøbelastende
- Transportvirksomhed inviterer til fyraftensmøde om nye Incoterms 2020
- Ny fleksibel servicekontrakt tilpasser sig kilometertallet
- Transportkoncern rationaliserer efter opkøb
- Den fireakslede medbringer gods og truck
- Støjskærmen blev billigere - og dermed længere
- Brolejer skal renoveres
- Brande-vognmand kan køre hjem med en brand-ny trailer
- Et britisk farvel til EU uden aftale giver massive problemer

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst

Klik venligst

Klik venligst



Klik venligst