Klik venligst



Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp   •   Transportjob
Forsiden
      

Medarbejdere skal videreuddanne sig

Onsdag 19. februar 2020 kl: 16:00
Af: Redaktionen

Medarbejdere skal videreuddanne sig

Hos Scania har Top Team-konkurrencen har til formål at inspirere og motivere værkstedspersonale til at udvikle og dygtiggøre sig, så de kan levere en effektiv service til kunderne. Nu er starten til en ny omgang af den internationale Top Team-konkurrence gået

- Det ultimative mål for Scania’s værksteder verden over er at levere services, der understøtter kundernes forretning, siger Allan Kiby, der er Servicedirektør hos Scania Danmark. 


- Det kræver et enormt dygtigt servicepersonale. Scania Top Team er en god måde at udvide den viden, de teknologiske færdigheder og det teamwork, der karakteriserer det personale, der arbejder i Scanias frontlinje hver dag, siger han videre.


Fokusområdet i denne omgang af Top Team-konkurrencen er Driving the shift. 


- Mere og mere teknologisk avancerede lastbiler og nye teknologier som elektrificering og digitalisering kræver veluddannede og dygtige medarbejdere på værkstederne. Vi fokuserer derfor målrettet på at videreuddanne vores servicepersonale, så Scania også kan være førende inden for omstillingen til et bæredygtigt transportsystem i værkstederne, siger Allan Kiby.


Hen over foråret skal de danske værksteder gennem et udskilningsløb og kæmpe sig til en plads i den danske finale, som afholdes i oktober. Det dygtigste hold går videre til de regionale finaler for forhåbentlig at ende i Scania’s uofficielle verdensmesterskab for servicemedarbejdere i slutningen af 2021.


- Vi har igen i år mange dygtige medarbejdere i Danmark, som vil kunne komme langt i forløbet, siger Søren Krelskov, der er teknisk træner og ansvarlig for Top Team-konkurrencen i Danmark.


Om Scania’s Top Team-konkurrence:
  • Scania Top Team har til formål at øge kompetencen og kvaliteten i hele Scania’s globale serviceorganisation
  • Gennem uddannelse, træning og konkurrence opnår medarbejderne større teoretisk viden i kombination med mere praktisk erfaring i at løse de ofte komplicerede tekniske problemer, som de kan risikere at møde i hverdagen




Klik venligst

© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Ny slamsuger til udlejning er med fire luftaffjedrede aksler
- Postkoncern har genoptaget leveringerne til USA og Puerto Rico for alle kunder
- Forkerte toldangivelser koster virksomhed efterregning på 481.000 kroner
- Energiselskab lancerer ny app til opladning i Danmark og Europa
- Logistik-virksomhed i Horsens bliver en del af bornholmsk koncern
- Afskaffelse af modregning får flere ældre til at blive på arbejdsmarkedet
- Motor med stop/start-funktion kan reducere brændstofforbrug og CO2-udledning under kørsel
- Lastbilforhandler ændrer sin organisation for at styrke fokus på kunderne
- Elektriske lastbiler fra Vestsverige runder 250 millioner kilometer
- Dansk rederi sælger 23 år gammelt skib og indsætter et lidt større på Middelhavnsrute
- Stort færgerederi køber Østersøens nordligste færgerute med CO2-neutral drift
- Prisen for udlandsbreve falder til 46 kroner

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst