Klik venligst



Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp   •   Transportjob
Forsiden
      

Brøndby-virksomhed blev Årets Transportvirksomhed 2019

Mandag 13. maj 2019 kl: 11:25
Af: Redaktionen

Brøndby-virksomhed blev Årets Transportvirksomhed 2019

Lørdag blev JH Transport & Logistics A/S fra Brøndby kåret som Årets Transportvirksomhed 2019. Det skete i forlængelse af generalforsamlingen i vognmandsorganisationen DTL, der fandt sted i København

Kåringen fandt sted på Hotel Radisson Blu i København inden festmiddagen i forbindelse med DTL’s generalforsamling. Medlem af Folketinget og forhenværende transportminister Magnus Heuniche (S) agerede vært og bidrog med humor og lune til præsentationen af de finalister og afsløringen af vinderen efter en sms-afstemning og votering i juryen.


Temaet for konkurrencen var i år bæredygtig drift - herunder rekruttering og ledelse, grøn drift og social ansvarlighed.


JH Transport & Logistics rekrutterer bredt på tværs af køn og medvirkede sidste år i et projekt, hvor målsætningen var at integrere flygtninge i transportbranchen og på arbejdsmarkedet
Virksomhedens seniorpolitik giver chauffører over 65 år mulighed for at sammensætte deres egen hverdag
Sidste år reducerede JH Transport & Logistics sin CO2-udledning med 131 ton. Virksomheden fik for et par år tilbage sin første hybridbil


De to øvrige virksomheder i finalen var AVAS - Aalborg Vognmandsforretning A/S og Vognmand Filtenborg fra Nykøbing Mors, som i løbet af konkurrencen ligeledes har fået stor anerkendelse for deres arbejde inden for årets tema.


Vinderen fik et gavekort på 25.000 kroner til brug til rekruttering og ledelse, mens de to andenpladser fik hver 7.500 kroner på et gavekort til brug til personaleaktiviteter i virksomheden.


Tekst til billedet:

Tidligere transportminister og nuværende medlem af Folketinget, Magnus Heuniche (S) sammen med Jan Kjelgaard fra AVAS, Bente Hansen fra JH Transport & Logistics fra Brøndby, som vandt Årets Transportvirksomhed 2019, og Bjørn Filtenborg fra Nykøbing Mors. (Foto: Per Daugaard)






Klik venligst

© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Tre transportministre besøgte Femern Bælt-tunnelens byggepladser
- Færger med el-motorer vil sejle over halvdelen af afgangene
- Tre-akslet kærre er bygget til maskintransport
- Containertransportør får ny administrerende direktør i Danmark
- Udbyder af tankkort lancerer ladekort til el-lastbiler
- Skatte- og vækstministeren vil afskrive 6,3 millioner mindre gældsposter
- Politiet fandt frem til palletyve
- Transportfond donerer omkring 2,3 millioner kroner til transportprojekter
- Pas på hovedet, når du fejrer huen
- Udvidet motorvej E45 mellem Vejle og Skanderborg åbner inden for en måned
- Narkopåvirket mand kørte ind i lastbil
- Vognmand hentede sin nye tre-akslede gardintrailer lige i nærheden

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst