Kundetilfredshed ligger stabilt på skinnerne

Lørdag 10. maj 2025 kl: 13:42
Af: Redaktionen

Kundetilfredsheden ligger på et stabilt højt niveau. Det fremhæver DSB i sin kvartalsrapport for årets første tre måneder. Det skyldes ifølge DSB blandt andet den stigende kundepunktlighed, det store fokus på et godt beredskab ved store hændelser, bedre håndtering af sporarbejder samt arbejdet for at skabe trygge og attraktive stationer

Ved udgangen af 2024 lå kundetilfredsheden på 7,8, mens den i årets første kvartal har ligget på 7,9.


Kundernes tilfredshed med togpersonalet er også høj. I 2024 lå den på gennemsnitlig 8,7 på en skala fra 0-10. Andelen af kunder, der giver de højeste karakterer på 9 og 10 er 62 procent.


DSB's kvartalsrapport for januar kvartal 2025 kan hentes her:



Klik venligst

© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.