Narkopåvirket mand kørte ind i lastbil

Tirsdag 23. juni 2026 kl: 12:25
Af: Redaktionen

Mandag eftermiddag lidt før klokken fem modtog Midt- og Vestsjællands Politi et opkald fra en person, der havde set en personbil køre ind i en lastbil, der kørte langsom på grund af kødannelse på vejen ved afkørsel 27S ved Greve syd for København

Lastbilen havde ikke fået nogen skader ved påkørslen, men føreren af personbilen, en 25-årig mand fra Fjenneslev, blev testet positiv for kokain og cannabis og blev anholdt med henblik på at få udtaget en blodprøve til sagen, der afgøres, når politiet modtager resultatet af blodprøven.



Klik venligst

© Copyright 2026 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.