Lastbilforhandler ændrer sin organisation for at styrke fokus på kunderneTirsdag 4. november 2025 kl: 20:39 Af: RedaktionenScania Danmark gennemfører fra årsskiftet en række organisatoriske ændringer i både salgs- og serviceorganisationen for at styrke kundeoplevelsen og understøtte virksomhedens kerneværdi "Kunden først". Målet er med Scania Danmarks ord: "...at komme endnu tættere på kunderne og skabe bedre forudsætninger for en samlet kundeoplevelse i topklasse" Scania Danmark etablerer tre nye roller som Dealer Directors. De får det overordnede ansvar for salg og service i hver af tre geografiske områder - syd, nord og øst. Rekrutteringen til de tre stillinger er i gang. En del af de organisatoriske ændringer bliver også, at Scania Danmark får tre Sales Managers mod tidligere to. Samtidig etableres en ny rolle som National Fleet Sales Manager. De tre Sales Managers får hver deres geografiske ansvarsområde, mens National Fleet Sales Manager får ansvar for salg til udvalgte flådekunder samt områderne Used og Rental. De nye roller i salgsorganisationen besættes af personer fra både Scania Danmark og samarbejdspartnere.
Alle ændringer forventes at træde i kraft 1. januar 2026. ![]() © Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |