Passagerne er fortsat ganske tilfredse med færgerne til og fra BornholmSøndag 21. september 2025 kl: 11:53 Af: RedaktionenDen halvårlige kundetilfredshedsmåling på færgerne fra og til Bornholm viser, at passagererne fortsat er meget tilfredse med færgebetjeningen. Den seneste måling for højsæsonen 2025 viser en samlet tilfredshed på 4,3 på en skal fra 1 til 5, hvilket er på samme niveau som sidste år - Færgebetjeningen af Bornholm er en stor og vigtig dagsorden, og det vigtigste er passagererne, som bruger færgen. Her er det positivt, at deres tilfredshed med turen helt konsekvent ligger meget højt. Det skal vi alle arbejde for at fastholde, siger transportminister Thomas Danielsen (V). Kundetilfredshedsundersøgelsen af Molslinjens færgebetjening af Bornholm blev genneført af Analyse Danmark i perioden fra 2. juli til 2. august 2025. Spørgsmålene er blevet besvaret ud fra følgende 5-punktskala:
Kategori - score højsæson 2025:
I henhold til kontrakten skal Molslinjen betale bod, hvis kundetilfredsheden falder under 3,5. Der er også lavet tilfredshedsmåling på Bøjden-Fynshav og Samsø-Kalundborg, hvor den samlede tilfredshed er henholdsvis 4,3 og 4,0 Interesserede kan se kundetilfredshedsundersøgelsen her: ![]() © Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |