Galvaniseret sværlasttrailer har containerlåse og U-skinne til ramperOnsdag 14. maj 2025 kl: 13:46 Af: Redaktionen

DSV Road A/S har fornyligt hentet en ny tre-akslet og galvaniseret Kel-Berg sværlasttrailer hos Lastas i Hedensted. Den nye trailer har eksempelvis containerlåse, så den kan køre med enten to 20-fods, en 40-fods eller en 20-fods container i midterstilling
Om den nye tre-akslede galvaniserede Kel-Berg sværlasttrailer:
Chassis-opbygning: - Galvaniseret Heavy Duty-chassis med længdevanger opsvejset i I-profil
- Ekstra svære flangetykkelse for ekstra stivhed
- Tætsiddende IPE100-tværvanger i hele trailerens længde
- Meget kraftig UNP160 kantskinne, der er glat udadtil
- Cyklistværn i begge sider
- Udvendig chassislængde på 13.550 mm
- Bund udført i 28 mm hårdttræsplanker nedlagt i galvaniserede omega-profiler
- 2x8 stk. 10 tons sværlast-binderinge i kantskinnerne
- 3x6 stk. 80x50 mm sokler placeret 2.250 mm fra frontvæg, Soklerne flugter på tværs
- 12 stk. kæpstokke inklusiv magasin
- 16 mm rundstål under lad placeret 100 mm inde under kantrammen
- 12 stk. containerlåse med twist lock passende til 2x20, 1x40 fods container samt 1x20 fods container i mitterstilling
- U-skinne i bagenden til opkørselsramper inklusiv ramper i en længde på 3.000 mm
- 1.200 mm aftagelig stålfront på kraftig rørprofilramme
- Dobbelt galvaniseret reservehjulsophæng foran aksler
- Tre ni-tons luftaffjedrede aksler med skivebremser
Den nye trailer er leveret af Anders K. Larsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
|