Pakkedistributør gør leveringer mere fleksibleOnsdag 9. marts 2022 kl: 10:39 Af: RedaktionenDen norskejede logistikvirksomhed, Bring, der har fokus på pakkedistribution i konkurrence med eksempelvis GLS, dao og PostNord, har lanceret et nyt koncept, hvor det er muligt at ændre leveringen til ens hjemmeadresse, inden pakken er ankommet - eller omvendt, hvis man ikke er hjemme, kan man sende pakken til nærmeste pakkeshop Det nye koncept "Omdirigering" bygger på, at man nogle gange må ændre planer i sidste sekund, og så skal der være en fleksibel måde at tilpasse en levering på. Med den nye tjeneste bliver det med få klik muligt for, at omdirigere en levering fra den valgte pakkeshop til ens hjemmeadresse. Det samme gælder, hvis man indser, at det bliver nemmere at hente pakken hos pakkeshoppen på vej hjem. - Så er det bare at skifte, inden pakken når den valgte destination. For omdirigering til hjemmeadressen betaler du hurtigt og nemt med mobilepay, siger Robin Engstrand, der chef for Bring for B2B og e-handelstjenester i Sverige, Danmark og Finland. Bring peger på, at efter corona-pandemien har der været mange spekulationer om, hvordan den nye normal bliver. Efter Bring's vurdering vil den nye hverdag blive mere hybrid - sammensat - for mange. Dem, der arbejder på kontor, kan være på kontoret nogle dage og andre dage hjemme. Det er den nye hverdag, der har inspireret Bring til det nye koncept, som nu er lanceret i Danmark, men har været i gang et stykke tid i Sverige, hvor de fleksible leveringer har været meget værdsat. - Vi ser, at denne tjeneste imødekommer de nye behov, der er opstået. Vi vil gerne kunne gøre hverdagen nemmere for danskerne ved at gøre det muligt hurtigt og smidigt at omdirigere deres levering til den måde, der passer dem bedst den pågældende dag, siger Robin Engstrand. Sådan fungerer Omdirigering:
![]() © Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |