Kundetilfredsheden på Bornholmerfærgerne er stegetFredag 28. august 2020 kl: 13:31 Af: Jesper ChristensenEn ny kundetilfredsundersøgelse af Molslinjen A/S viser, at et overvejende flertal af passagererne er tilfredse med at sejle med færgerne til og fra Bornholm Målingen viser blandt andet, at Molslinjen A/S ligger på bodstrin nul ud af fem på alle målte kategorier - blandt andet personlig betjening, rengøring og vedligeholdelse samt information og billetkøb. - Færgerne til og fra Bornholm er afgørende for øboerne og for turisterne, som der har været ekstra mange af denne sommer. Det er derfor godt at få bekræftet, at passagerne har været tilfredse med rejsen. Som transportminister er det altid rart at høre og vide, hvordan brugerne oplever deres rejser med vores kollektive trafik, og jeg håber selvfølgelig, det er en udvikling, der forbliver eller endnu bedre fortsætter de kommende år, siger transportminister Benny Engelbrecht (S). Kundetilfredshedsundersøgelsen er udført af Analyse Danmark. Målingen, der er en del af Transport- og Boligministeriets kontraktopfølgning med Molslinjen A/S, er gennemført i perioden fra 2. juli til 11. august i år. Det er højsæsonen for Molslinjen A/S’ færgebetjening af Bornholm. Molslinjen er tidligere blevet præsenteret for mindre positive kundetilfredshedsundersøgelser, siden rederiet overtog færgebetjeningen af Bornholm i sensommeren 2018. Lav kundetilfredshed udløser bod til Molslinjen Molslinjen får bod for kunders utilfredshed Komforten på færgerne til Bornholm kan forbedres Interesserede kan læse den seneste kundetilfredshedsundersøgelse “Kundetilfredshed Bornholmslinjen - højsæson 2020” her: ![]() © Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |