Mikkel Hangaard Hybel er Mols-Liniens nye marketingchef

Torsdag 11. september 2008 kl: 08:08
Af: Redaktionen

Christian Hingelberg, som i snart mange år har haft ansvaret for både marketing og kommunikation i Mols-Linien, vil fremover koncentrere sig om at styrke både den interne kommunikation i rederiet og kommunikationen med Mols-Liniens mange eksterne relationer - herunder kontakten til medierne

Mikkel Hangaard Hybel er Mols-Liniens nye marketingchef
Cand. Merc. Mikkel Hangaard Hybel, 37 år, er ansat som ny marketingchef og medlem af ledergruppen i Mols-Linien.
Cand. Merc. Mikkel Hangaard Hybel, 37 år, er ansat som ny marketingchef og medlem af ledergruppen i Mols-Linien i forbindelse med en ændring i organisationen, som har til formål at styrke henholdsvis marketingfunktionen og kommunikationsfunktionen i rederiet.
Christian Hingelberg, som i snart mange år har haft ansvaret for både marketing og kommunikation i Mols-Linien, vil fremover koncentrere sig om at styrke både den interne kommunikation i rederiet og kommunikationen med Mols-Liniens mange eksterne relationer - herunder kontakten til medierne.

Fra mælk til Mols-Linien
Med ansættelsen af Mikkel Hangaard Hybel har Mols-Linien fået en ny marketingchef, som kommer med solid erfaring og en stribe resultater fra sine tidligere job inden for strategisk markedsføring, branding og udvikling af nye koncepter - i de seneste seks år hos Arla Foods.
Mikkel Hangaard Hybel har fra sin start i rederiet introduceret en række helt nye tiltag og forbedringer inden for rederiets familiekoncepter, som også omfatter en modernisering af restaurantkonceptet. Det sker i tæt samarbejde med Mols-Linien Catering og med Trafikafdelingen.
De nye initiativer omfatter blandt andet lanceringen af to helt nye billettyper - henholdsvis Familieweekend og ReturrabatPLUS. De nye billetter indeholder både overfart og måltid til hele familien på udvalgte afgange i én og samme billet til attraktive priser. Han har også fuld gang i at udvikle nye koncepter og tilbud til rederiets erhvervskunder, som i dag udgør godt 65 procent af det samlede antal rejsende med hurtigfærgerne

Delte 100 kronesedler ud
Helt aktuelt har den nye marketingchef også haft en meget populær funktion i Mols-Liniens check-in, hvor han bogstavelig talt har delt 100-kronesedler ud til de mange kunder, som har booket og forudbetalt deres rejser med rederiets hurtigfærger. Det er nemlig den naturlige konsekvens af, at Mols-Linien netop har fjernet det hidtidige olietillæg på 100 kr. Med udsigt til at oliepriserne langsomt bevæger sig ned i pris igen, valgte rederiet nemlig at fjerne olietillægget. Og det kom de kunder og rejsende til gode, som har booket og forudbetalt deres billet via www.mols-linien.dk

Privat bor Mikkel Hangaard Hybel med sin kone, Josephine, og familiens to børn i Århus.


Klik venligst

© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.