Turen kan få hjælp til at køre videre, hvis uheldet er med som passager

Torsdag 23. marts 2017 kl: 09:00
Af: Redaktionen

Transportorganisationen ITD, der blandt andre har Danske Busvognmænd som associeret medlemsorganisation, lancerer i samarbejde med European Breakdown Service en 24-timers nødservice, ITD Assistance, der sikrer, at turen hurtigt kommer hurtigt videre, hvis uheldet er stegt på som passager

Den nye nødservice - ITD Assistance - yder hurtig hjælp ved:
  • Nødservice på landevejen
  • Bugsering til nærmeste værksted
  • Bjærgning af køretøj i forbindelse med uheld
  • Formidling af reparation
  • Betalingsgaranti i forbindelse m. lovovertrædelser, reparationer m.m.
  • Fremskaffelse af reservedele
  • Erstatningsbil/trailer (leje)
  • Reservechauffør i tilfælde af sygdom
  • Hjemtransport af defekte køretøjer
  • Kontantudlæg
  • Andre ydelser kan tilkøbes

Hvis uheldet er ude, ringer chaufføren til +45 46 98 51 00 - både til hjælp i udlandet og i Danmark.

  • Der er intet løbende abonnement, men hvis en vognmandsforretning ønsker et servicekort, skal der ske en registrering til ITD. 
  • For alle assistancer gælder, at faktura udstedes og sendes til ITD’s samarbejdspartner European Breakdown Service, der viderefakturerer de faktiske udgifter samt et gebyr på 750 kroner
  • Faktiske udgifter dækker over reservedele, timeløn og eventuel kørsel til det firma, der kommer og yder assistance. Typisk er det billigere og hurtigere, end hvis chaufføren selv skal ud og finde en serviceleverandør

Man kan rekvirere assistance i følgende lande via +45 46 98 51 00:

Belgien, Bulgarien, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Rusland, Schweiz, Slovakiet, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyrkiet, Tyskland, Ukraine, Ungarn, Østrig  




Klik venligst

© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.