Kampagne skal give plads til alle

Onsdag 24. august 2016 kl: 11:54
Af: Redaktionen

Busselskabet Anchersen, der driver linje 4A i Hovedsteden, sætter hjul under mangfoldigheden og sætter mennesker i centrum. Det sker med en kampagne, der med #4ALL som slogan, handler om, at der skal være plads til alle

Kampagne skal give plads til alle
Poul Anchersen med #4ALL-balloner. (Foto: Essencius for Anchersen)
Med nye initiativer, en ny rabatordning i lokalområdet og chauffører som ambassadører ønsker bus-selskabet, at vi skal huske at gøre plads til hinanden og sætte pris på hinanden. Både i bussen og udenfor.

 
Bag initiativet står busvognmand Poul Anchersen, der har en ambition om at gøre en forskel og sætte et positivt præg på den kollektive trafik med personlighed og god stemning. 


 




Klik venligst

© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.