AMU-kampagne har givet 2.788 gode historier

Fredag 17. oktober 2014 kl: 10:58
Af: Redaktionen

2.788 billeder er blevet uploadet, og mindst lige så mange gode historier er blevet fortalt via 'Oplev AMU kampagnen'.

'Oplev AMU kampagnen' handler om at vise AMUs mange styrker og få udbredt kendskabet til alle de gode historier fra de mange kurser, der hver dag bliver gennemført over hele landet. Det sker blandt andet under #oplevamu via Instagram, hvor skoler og kursister beskriver deres oplevelser i billeder. Det skriver Transporterhvervets uddannelser (TUR).

Mød blandt andet chaufføren Kirsten, der har gennemført kurset 'Befordring af sygdoms- og alderssvækkede passagerer' på Learnmark i Horsens. Eller Michael, der har taget sit truckcertifikat på AMU Syd i Kolding.

Om 'Oplev AMU'
Oplev AMU er en landsdækkende kampagne, der løber i perioden januar 2014 til og med juni 2015. Med Oplev AMU vil vi synliggøre AMU's mange styrker med hjælp fra landets skoler og kursister. Det vigtigste medie er Instagram, der giver AMU-kursisterne lov til at dele deres egne billeder og oplevelser med andre. Det gør de ved at bruge #oplevamu, når de uploader. Mange af disse billeder vi også blive knyttet til kursusbeskrivelserne på amukurs.dk.

Se billeder fra disse kurser og mange andre på Instagram
http://websta.me/tag/oplevamu






Klik venligst

© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.