Fynske brugere er tilfredse med Flextrafik

Tirsdag 26. august 2014 kl: 08:53
Af: Redaktionen

Analysefirmaet Wilke ringede i maj måned til 634 brugere af den fynske Flextrafik for at høre deres ærlige mening om, og oplevelse af deres seneste tur med teletaxi, handicapkørsel eller kommunal visiteret kørsel.
Undersøgelsen dokumenterer en meget høj tilfredshed med såvel den oplevede service ved bestillingen, ventetiden inden bilen kom, køreturen og chaufførens service.


Navnlig køreturen og chaufføren skiller sig rigtig positivt ud i undersøgelsen. Den absolut højeste tilfredshed oplever kunderne nemlig med bilen og køreturen, hvilket også dækker over en særdeles høj tilfredshed med chaufføren, chaufførens kørsel og dennes villighed til at række en hjælpende hånd. På en skala fra 1 til 100 scorer chaufføren 92-94 point blandt de 634 adspurgte. Det skriver FynBus i en pressemeddelelse.

- Det er dejligt at konstatere, at kunderne ser og anerkender det store stykke arbejde, som chaufførerne udfører for at få alle hurtigt og sikkert frem til bestemmelsesstedet. Jeg er glad for at de beklagelige enkeltsager, der fra tid til anden dukker op, ikke influerer på det samlede billede. Det er meget tilfredsstillende, konkluderer FynBus-direktør Carsten Hyldborg Jensen.

Det er planen at der årligt gennemføres lignende kundetilfredshedsundersøgelser, for at sikre fokus på fortsat høj kvalitet indenfor Flextrafikken.




Klik venligst

© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.