Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp
Forsiden
      

Kundeambassadører er klar til at fortælle om Sydtrafik

Onsdag 14. februar 2018 kl: 14:25
Share  


Af: Redaktionen

Foreninger eller enkeltpersoner kan booke et oplæg om kollektiv trafik i det sydlige Jylland. Sydtrafiks nye kundeambassadører vil ud til kunderne for at fortælle om ruter, billetter og rejsekort. De er en del af Sydtrafiks langsigtede strategi om at sætte kunden i centrum

Sydtrafik har gennem de seneste år rettet fokus direkte mod kunderne, der er blevet de vigtigste for trafikselskabet. Det ses også i sloganet: ”Vi kører for dig”.


- Vores opgaver starter og slutter med kunderne. Det er kunderne, som er omdrejningspunktet for alle vores initiativer og aktiviteter, og det er dem, vi kører busser og flextrafik for. Vores nye kundeambassadører skal ud og gøre den størst mulige forskel for nuværende og kommende kunder, siger Jette Lauridsen, der er afdelingschef for Kunde og Marked i Sydtrafik.


- Det seneste år har vi sendt chaufførerne på kursus i god serviceadfærd, forbedret vores kommunikation og markedsføring og gjort meget for at sætte kunden i centrum. Men vi skal fortsat forbedre os i 2018 for at give kunderne den bedst mulige oplevelse af og med Sydtrafik, siger hun videre.


Sydtrafik er klar med nye kundeambassadører
Siri Jørgensen og Maria Holm blev i begyndelsen af 2018 ansat hos Sydtrafik som kundeambassadører. Deres primære opgave er at sikre kunderne de bedst mulige betingelser for at benytte den kollektive trafik.
 

- Det er ikke alle, der er helt sikre på det der med billetter og ruter. Hvordan køber jeg billetten, så jeg er sikker på at få den rigtige, forklarer Maria Holm, der suppleres af kollegaen, Siri Jørgensen.


- Sidder man og overvejer det, så book os i dag på sydtrafik.dk. Vi vil så gerne ud til de mange kunderne, som vi ved, at vi kan gøre en positiv forskel for, siger Siri Jørgensen.

 
Nye priser giver ekstra arbejde
18. marts ændrer Sydtrafik på sine priser og rabatter, og det vil give en øget arbejdsmængde for ambassadørerne.
 
- Det er klart, at det vil give flere spørgsmål, når priserne og rabatterne ændres i den kollektive trafik i hele Jylland og på Fyn. Her er vi særligt opmærksomme på, at der er grupper, eksempelvis ældre, som skal tilbydes ekstra information end den, vi har på vores hjemmeside eller i foldere i bussen, siger Jette Lauridsen og tilføjer:


- Men alle kunder er velkomne til at booke os til et arrangement.
 
Fakta om book et oplæg:
  • Foreninger eller enkeltpersoner kan gratis booke et oplæg fra Sydtrafik
  • Oplæggene kan handle om rejsekort, pendlermuligheder, om at finde information på Sydtrafiks hjemmeside, rejseplanens muligheder eller Sydtrafiks app, hvor man også kan købe billetter eller pendlekort




Klik venligst

© Copyright 2018 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Vognmandsorgnisation vil have undtaget walkie-talker
- Brug af håndholdte enheder under kørsel skal koste et klip i kørekortet
- Borgerne bestemmer, hvad letbanetogene skal hedde
- Berlin får flere el-busser
- Flydedok i Hirtshals er væltet
- Svensk transportmesse åbner for nyhedsposen
- Fjernbus på ruten mellem København og Berlin er kørt galt
- Dollarkursen påvirker handelsbalancen
- Transportorganisation talte om affald med minister
- DAF Trucks får ny chef
- Rederi-koncern bestiller ny ro/ro-færge
- Kundecenter i Svendborg lukker 1. september

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
-

Klik venligst

Klik venligst

Klik venligst

Klik venligst



Klik venligst