SAS samler sin salgsorganisation
Fredag 23. januar 2015 kl: 09:22
Af: RedaktionenMette Krath, der hidtil har været salgschef for corporate kunder, skal fremover også være ansvarlig for salget til rejseagenter og rejsebureauer i Danmark
- Vi kommer til at udnytte synergi på tværs af de før opdelte organisationer, og det vil både styrke SAS' globale salgsorganisation og give de regionale salgsansvarlige det fulde overblik og et større lokalt ansvar - og dermed bedre dansk kundefokus, siger Mette Krath.
Mette Krath har været i SAS siden 2001 og startede som salgsleder i SAS Call Center. Siden har hun været ansvarlig for grupperejser, fritids- og ferierejser og corporate kunder.
Til at optimere SAS' position i Danmark har Mette Krath et salgsteam bestående af fem sælgere.
© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden
- Lufthavn på Djursland får vinterafgange til skiområdet i Sverige og Norge
- 30-årig mand blev varetægtsfængslet i fire uger
- Erhvervsorganisation efterlyser samlet grøn plan for transport i Danmark
- Påsken betød færre passgerer i lufthavn ved Aalborg
- Toldhund fandt et kilo hash gemt i valnødder
- Lufthavn lægger arealer til midlertidigt militært område
- Toldere fandt knap tre ton narkotika sidste år
- Refusion af flybilletter kunne ske via passagerernes rejseagent
- Transport-koncern fra Esbjerg havde fremgang på bundlinien
- Lavere efterspørgsel og overkapacitet påvirkede resultatet hos tysk transportkoncern
- Fagforbund taber sag mod ground handling-selskab
- Toldstyrelsen opfordrer virksomheder til at forberede sig på nyt it-system til eksport
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |