Redaktion   •   Abonnement   •   Nyhedsmail   •   Annoncering   •   Skriv din egen nyhed   •   Websider og PR   •   Hjælp   •   Transportjob
Forsiden
      

Vogntoget tipper - og åbner siden med en knap

Onsdag 22. oktober 2014 kl: 11:48
Af: Redaktionen

Opbyggervirksomheden Jilko mener, at virksomheden nu har markedets smarteste løsning til de vognmænd, der kører både bulk og stykgods. Med en bulk- og stykgods-tippelad-opbygning med hydraulisk åbne- og lukkefunktion af hele venstre side er det let at komme af med godset

Vogntoget tipper - og åbner siden med en knap
Bulk læsses og bagtippes helt som vanligt - men med stykgodset, trykkes på knappen og hele venstre side åbnes, og godset læsses og siden lukkes igen - bare med et tryk på en knap


Norske vognmænd, der kører både bulk og stykgods, har gennem flere år brugt denne type opbygninger, hvor man slipper for den sædvanlige "riggen" af og på ved læsning og losning af stykgods. Det her er både brugervenligt og meget tidsbesparende. 


- De Norske vognmænd jeg har talt med, fortæller at de let sparer 10 - 12 minutter ved hver læsning og losning, siger Peter Vad fra Jilko.


Specifikationer på en bulk- og stykgods-tippelad-opbygning med hydraulisk åbne- og lukkefunktion:
  • Længde på forvogns-lad - efter kundeønske. 
  • Længde på tre-akslet eller fire-akslet påhængsvogn - efter kundeønske. 
  • Indvendig sidehøjde: 1800 mm eller 2400 mm. 
  • Indvendig bredde: 2450 mm. 
  • Sidehængslede bagdøre eller tophængt bagsmæk. 
  • Standard manuel betjent rullepresenning. 







Klik venligst

© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Over 4.000 gange skulle vejdirektoratet samle tabt gods op efter andre
- DM for lærlinge bliver det hidtil største
- Uddannelsesorganisation får endnu en el-lastbil i flåden
- To nye tre-akslede trailere med walking floor er gået til Mors
- Der er behov for styrket samarbejde
- Fint med nye grønne penge, men nej til mere bureaukrati
- Fornuftig kompensation for belastende dieselafgift
- Fire-akslet gardintrailer skal køre for leverandør af flydende gasser
- Påsken løftede passagertallet hos rederikoncern
- SVM-Regeringen skruer op for støtten til grøn omstilling af tung vejtransport
- Ny pulje får flere grønne lastbiler på vejene
- Transportorganisation genvalgte bestyrelsesmedlemmer

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst